ניהול קמפיינים בגוגל זוהי סיסמת הזהב בעולמם של המשווקים הדיגיטליים. עם זאת, ניהול קמפיינים בגוגל אינו פשוט ולא תמיד מצליח. המשיכו לקרוא וגלו כיצד לבצע ניהול קמפיינים בגוגל באופן נכון ואיכותי שיבטיח את הצלחתכם.
מחקר מעמיק על השוק
השלב הראשון של ניהול קמפיינים בגוגל הוא מחקר מעמיק על השוק הרלוונטי. בררו מה מצב השוק והיכן הלקוחות שלכם נמצאים על המפה התפיסתית די לדעת מה חשוב עבורם.
התמהיל הניהולי
ניהול קמפיינים בגוגל מחולק לקידום אורגני ולקידום ממומן. קידום אורגני זוכה לאמינות גבוהה יותר מצד הלקוחות, בעוד שקידום ממומן זוכה לתפוצה רחבה יותר. לא תוכלו לוותר על מי מהקידומים. בתור האחראים על ניהול קמפיינים בגוגל, עליכם למצוא את התמהיל המדויק עבור החברה בין קידום אורגני לקידום ממומן.
מילות חיפוש
לב ליבו של ניהול קמפיינים בגוגל הוא זיהוי מילות מפתח הקשורות לתחום עבודתכם. פרסומות וכתבות שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש לפי אותן מילים. מכיוון שכך, סקרו מגוון רחב של מאמרים ונתוני חיפוש בתחום המבוקש וגלו מהן המילים הרלוונטיות.
ניתוח נתונים
היעזרו בגוגל אנליסט לשם ניתוח ניהול הקמפיינים בגוגל שלכם. ניהול קמפיינים בגוגל איכותי יהיה כזה המלווה בבקרה רבה וברצון מתמיד להשתפר.
לסיכום
ניהול קמפיינים בגוגל הינו עסק מורכב הדורש ידע ומיומנות. ערכו מחקר שוק לפני תחילת ניהול קמפיינים בגוגל, מצאו מילות מפתח רלוונטיות ונתחו נתונים.