איזה תמונה תרצו לראות לפני השינה? המדריך לבחירת המתאימה בשבילכם

תוכן עניינים

מחקרים קובעים כי לתחושות אותן אנו חווים לפני השינה יש השפעה על צורת הקימה שלנו בבוקר ועל היום שיבוא בעקבותיה. כדי לייצר חוויית שינה חיובית חשוב לעצב סביבה נעימה ומרגיעה שתאפשר לאיברים שלו להתרפות ולמחשבות טובות להציף אותנו. אחד המרכיבים של חלל אווירה הינו תמונות קיר מותאמות. אז איך נבחר תמונות לחדר השינה שיגרמו לנו לישון טוב יותר? הפוסט הבא ייתן מענה.

בחירת התמונה האידיאלית

חדר השינה הינו המקום לביטוי העצמי של בני הזוג. שם ניתן להציב תמונות משפחתיות משקפות רגעים מתוקים שיציפו את הלב בהרגשות וברוך בכל פעם בה נביט בהם.

ישנה דעה הטוענת כי תמונות משפחתית עשויות להיות נכס טעון מדי מכדי לייצר שינה מרגיעה לעומת זאת מומלץ לתלות תמונות לחדר שינה המדברות אל השוהים בו ברמת החוויה. אלו יכולות להיות תמונות של נופים קסומים, בעלי חיים בצבעים המשלימים את העיצוב הכולל או ציורים אבסטרקטיים. 

בחרו בתמונות שאתם מרגישים אליהן חיבור חיובי והן משרות עליכם תחושה של רגיעה.

תלו את התמונה מול מיטת חדר השינה 

תוכלו לתלות את התמונה בקיר שמול המיטה כדי לאפשר צפייה והנאה ממנה אולם אם התמונה גדולה מאוד והקיר אינו מתאים לפרופורציה שלה, מקמו אותה על קיר רחב יותר.

תמונות לחדר השינה מכל סוג חייבות להשתלב בהרמוניה בקונספט העיצוב כדי שלא להפר את האיזון העיצובי. 

אנו מאחלים לכם שינה מתוקה רצופת חלומות פז!

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

דילוג לתוכן