איך לדעת איזה מידה את בטבעת?

תוכן עניינים

עניין התכשיטים מעסיק נשים רבות במהלך חייהן, והוא חשוב לרבות מהן. ישנן כיום אינספור טבעות, החל מטבעות פשוטות ועד לטבעות כסף וזהב אמיתיות. חשוב להכיר את מידת הטבעת שלך לפני הכל. 

אפליקציה למדידת טבעת 

עם העידן המודרני הנהדר שלנו לא חסרות אפשרויות למדידה, אחת מהן והנגישה ביותר היא אפליקציה שפשוט מודדת את היקף האצבע שלך, או יכולה למדוד את טבעת הזהב שלך בכך שתניחי אותה על המסך שלך בזמן שהאפליקציה פועלת, ובכך היא תמדוד בעצמה. 

מדידה בעזרת חוט או נייר

עוד אופציה נחמדה, היא לקחת נייר ישר ודק למשל, למדוד את היקף האצבע ולסמן עם טוש את הנקודה בה הנייר מגיע לצדו השני. לאחר מכן, תיישרי את הנייר ותמדדי עם סרגל את האורך, באינטרנט יש דפי המרה רבים לטבעת זהב ותוכלי להעזר בהם. 

הגעה לחנות תכשיטים תעשה את העבודה 

האופציה הכי מדויקת היא להגיע לחנות תכשיטים שתרצו לקנות בה, ולבקש בו במקום למדוד את היקף האצבע ובכך בזכות מכשיר מסוים של מדידה, ניתן למדוד את ההיקף בלי בעיה כלל. 

מידת הטבעת – בהחלט חשוב לך לדעת 

חשוב מאוד להכיר את מידת הטבעת שלך, שכן במידה ותהיי בסיטואציה בה לא תוכלי למדוד את היקף האצבע שלך ותצטרכי לבחור, זו תהיה קצת בעיה. רבות הנשים שפשוט זוכרות בעל פה את מידת טבעת הזהב ובכך לא מסתבכות. לכן קחי אחד מהטיפים ונצלי את ההזדמנות הזו. 

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

דילוג לתוכן