איך למנוע ריח רע מנעלי הריצה- עשו זאת בעצמכם

תוכן עניינים

נעלי ריצה הן חלק מלבוש אלמנטרי לאימון ספורט ברמה החובבנית כמו המקצועית. אולם בעוד את חולצת הספורט והטייץ אנחנו משליכים לכביסה בטבעיות לאחר כל אימון הרי שנעלי הריצה הן סיפור אחר. כפות הרגליים שלנו מכילות אף הן בלוטות זיעה, איך אם כן נמנע ריח לא נעים מהנעליים שלנו? קבלו את הטיפים לשמירה על נעל רעננה ומאווררת.

מניעה קלה יותר מנטרול

יש לדעת כי שמירה על תנאים למניעת ריח רע בנעלי ריצה אפשרית וקלה יותר מלנטרל את הריח לאחר מעשה. לכן חשוב לנקוט באמצעים למניעת הריח הרע עם היום הראשון לנעילת הנעליים.

פיזור טלק

הלחות והחושך המאפיינים את הנעל הסגורה מעודדים תגובה כימית של ייצור בקטריות ופטריות האחראיות על הריח הלא נעים. הרגליים שאינן מאווררות מעבירות את הריח לדפנות הנעל.

מומלץ לפזר לפני השימוש מעט טלק על כף הרגל. אפשרות נוספת: התזת ספריי לנטרול ריחות נעליים.

אוורור הנעליים

לאחר מספר שעות בהן נעלנו את נעלי הריצה יש לחלוץ אותן ולאפשר להן אוורור מלא במקום פתוח. מומלץ ללבוש את הנעליים לסירוגין: יום כן יום לא (כדי לאפשר את ניתן להצטייד בזוג נוסף) כדי להשיב לה את הרעננות ולהחזירה למצבה הראשוני: נעל יבשה ונקייה.

כך תשמרו על נעלי ריצה נקיות

הטיפ האחרון הינו שימוש בגרבי ריצה מאריג טבעי למניעת לחות והזעה מוגברת. היכון, הכן… רוץ!

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

דילוג לתוכן