אלומיניום – 5 עובדות שאתם חייבים לדעת

תוכן עניינים

אלומיניום הוא חומר נפוץ מאוד בעולם, הוא היסוד השלישי הכי נפוץ שקיים. אלומיניום זהו חומר שמשמש אותנו רבות בחיים ולפעמים אנו אפילו לא שמים לב לכך. צריכת האלומיניום כיום גבוהה מאוד ויש מגוון עובדות שוודאי לא הכרתם לגביו. 

שמירה על טריות המזון 

האלומיניום יודע לשקף חום וגם אור, ויודע גם להפריד בין הטעמים השונים כך שלא יתערבבו ויצא טעם אחר למאכל. אפילו ריחות נידפים לא יזיקו למאכל שנמצא בתוך נייר האלומיניום שלנו. 

חופש תכנון זה אלומיניום 

אלומיניום הוא חומר שממנו ניתן ליצור פשוט מלא דברים. בין אם ריהוט לבית, מחשבים, מוצרי תחזוקה לרכב ועוד. חומר הגלם הזה נותן לנו את האופציה ליצור כמה שיותר עם חומר כה פשוט. 

תחזוקתו כמעט חינמית 

לאלומיניום ישנו ציפוי מסוים שעוטף אותו כשהוא במגע עם החמצן, לכן האלומיניום לא מקבל קורוזיה, וכל כך קל להשתמש בו. הוא פשוט לא מחליד. 

מחזור זה בטבע שלנו 

יתרון משמעותי לחומר האלומיניום הוא שהוא ממוחזר. בערך כ – 75% מהאלומיניום ברחבי העולם מוחזר כבר פעם אחת לפחות. 

הוא קל ונוח לעבודה 

אלומיניום שוקל מעט מאוד, כך שקל לעבוד איתו במפעלים ובאיזורי תעשייה. כך יוצא שצריכת האנרגיה מעטה יותר בזכות המשקל שלו. 

אלומיניום – עטוף ביתרונות 

האלומיניום המוכר לנו, טוב לכדור הארץ ואפילו ניתן למחזור מחדש. יש בו המון יתרונות תעסוקתיים ואישיים. הוא חומר נפלא שמצליח לשמור על הסביבה. 

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

דילוג לתוכן