טיפים לצחצוח שיניים בלי לפגוע בחניכיים

תוכן עניינים

חוששים מפגיעה בחניכיים בעת הצחצוח? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל הטיפים לשמירה על חניכיים בריאות ולצחצוח נכון. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

למה חשוב להקפיד על צחצוח נכון?

כולנו יודעים איך מצחצחים שיניים עוד מילדות. עם זאת, רובנו לא תמיד שמים לב שאנו מצחצחים שיניים לא נכון. לשם כך, חשוב להקפיד על מברשת שיניים איכותית ועל טכניקה נכונה לצחצוח.

מברשת שיניים איכותית

המפתח לשמירה על היגיינת פה טובה הוא בחירה נכונה של מברשת שיניים. יש לבחור מברשת שיניים שתהיה נוחה לאחיזה ובעלת סיבים רכים. שימו לב שמברשת בעלת סיבים קשים מידי עלולה לפצוע את החניכיים ולגרום לנזק. חשוב לזכור שלכל מברשת יש אורך חיים מסוים ולכן יש להחליפה כל 3-4 חודשים. מברשת שיניים שנחשבת ליעילה במיוחד היא מברשת שיניים חשמלית שדורשת פחות מאמץ ומגיע לנקודות רבות בפה.

הקפדה על צחצוח

חשוב מאוד לצחצח את השיניים פעמיים ביום ולעבור על כל משטחי השיניים – הפנימיים והחיצוניים. שימו לב שאתם לא מצמחים זמן מועט מידי המסתכם במספר שניות אלא מקפידים על צחצוח יסודי מבלי לפגוע בחניכיים.

סיכום

השיניים שלנו הם חלק חשוב ובלתי נפרד מהמראה. יש להקפיד על צחצוח נכון על מנת שלא לפגוע בחניכיים ולגרום לדימומים מיותרים. הקפידו לצחצח פעמיים ביום ולוודא שאתם מחליפים מברשת שיניים כל 3 – 4 חודשים כדי לשמור על חיוך בריא.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

החיים הטובים

רוקחות טבעית

רוקחות טבעית היא שיטה עתיקה של ריפוי באמצעות צמחי מרפא, שמנים אתריים וחומרים טבעיים אחרים. הרוקחות הטבעית היא דרך הוליסטית לריפוי, שמטרתה לא רק לטפל

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן