מה כדאי ללמוד כדי להתקבל למשרות בהייטק?

תוכן עניינים

אין עוררין על כך שעולם המשרות הנחשק ביותר בישראל כיום הוא עולם ההייטק. השכר, התנאים, סביבת העבודה המאתגרת- כל אלה הופכים את ההייטק לחד קרן שכולם רוצים לרכב עליו. אחת השאלות החשובות היא מהן הדרישות המקצועיות על מנת להיכנס לעולם ההייטק? על שאלה זו ננסה לענות בכתבה הבאה. 

הנדסה תעשייה וניהול

התואר הכללי הזה יכול להיות שימושי ביותר במסגרת מציאת משרה נחשקת בהייטק. משרות בהייטק הן דבר שקשה למצוא, ולכן תואר בהנדסה תעשייה וניהול, ובפרט תואר בהנדסה, מאפשר העסקה במשרות המהנדסים השונות, המציעות שכר גבוה ומשתדרג בתנאים מצוינים. 

מדעי המחשב

עבור אלו בעלי הראש האנליטי והזיקה לעולמות המחשב, תחום מדעי המחשב מבטיח את משרות ההייטק בעלות ההכנסה מהגבוהות בשוק העבודה. הלימודים כוללים שפות תכנות, התמחויות בחברות שונות ועבודה שוטפת בצוותים המדמים סביבת עבודה בהייטק, מה שמכין את בוגרי התואר הנחשק הזה כמועמדים מוכשרים לאחת ממשרות המתכנת המבוקשות. 

לימודי ניהול מוצר

לא רק העולם האקדמי מציע שער כניסה לעולם ההייטק. ניתן למצוא קורסים מקצועיים איכותיים המעניקים הזדמנות קבלה למשרות בהייטק. אחד מהם הוא קורס לניהול מוצר. מנהל מוצר הוא תפקיד מבוקש ביותר, החולש על תחומים רבים בעת ובעונה אחת, כמו פרסום, שיווק, פיתוח והשקת המוצר בחברות השונות. למנהל מוצר אחריות גדולה, ומנהל מוצר איכותי מרוויח משכורות עתק. 

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

דילוג לתוכן