מה בודקים בכדי להתאים את הקייטרינג לסוג האירוע שלכם?

תוכן עניינים

קייטרינג באירועים הוא אחד הדברים החשובים ביותר, דווקא בגלל שאנשים אוהבים להנות ביחד עם אוכל טעים וחוויתי. חשוב להתאים את סוג הקייטרינג ספציפית לאירוע שלכם, בכדי שהאווירה תהיה לא פחות ממושלמת. 

חשוב לשים לב לעונות השנה 

כשאתם רוצים לארגן אירוע מסוים, למשל בקיץ, חשוב מאוד שתבקשו מהקייטרינג לא להגיש לכם מנות חמות מסוימות כמו מרקים ועוד. מנות חמות לא יצליחו לאוורר את המוזמנים, ויכול להיות שזה כלל לא יתאים. אם כך, בחורף עדיף לבקש מרקים, ובקיץ למשל, סלטי פירות או מעדנים קרים. 

אופי האירוע חשוב לסוג הקייטרינג 

אם למשל ישנה חתונה קטנה ומכובדת, באיזשהו מקום בוטיק בטבע, הקייטרינג החלבי והמעודן ילך יותר טוב, וירשים יותר את המוזמנים. ואם יש חתונה גדולה, בשעות הערב המאוחרות, קייטרינג בשרי יעשה את העבודה. 

הכי חשוב – להכיר את המוזמנים ולהתאים עבורם 

הכלל הכי חשוב בהזמנת קייטרינג, הוא להבין מהו אופיים המשותף של המוזמנים ואיך אפשר לקלוע בול לרצונות שלהם, ולגרום להם לחוויה טובה מהקייטרינג ומהאירוע הכולל. חשוב להתייעץ היטב עם המוזמנים ולראות מה הם מעדיפים, ובכך לגבש החלטה שתהיה טובה ומגוונת עבור כולם. 

עם אוכל טוב האירוע יהיה טוב 

כשאתם בוחרים קייטרינג חלבי למשל, זו יכולה להיות בחירה מצוינת כשמדובר באירוע חם שמתקיים לאור היום. אם האוכל שתגישו באירוע יהיה טוב ומשמח את הלקוחות – האירוע יהיה מצוין ובהחלט חוויתי לכולם. 

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

החיים הטובים

רוקחות טבעית

רוקחות טבעית היא שיטה עתיקה של ריפוי באמצעות צמחי מרפא, שמנים אתריים וחומרים טבעיים אחרים. הרוקחות הטבעית היא דרך הוליסטית לריפוי, שמטרתה לא רק לטפל

לכתבה המלאה >>
דילוג לתוכן