אופנה צנועה – לא מילה גסה

תוכן עניינים

בימים בהם מקושקש, צעקני, חשוף ובולט הן מושגים הלקוחים מקו האופנה הרווח, נעים לגלות אופנה מסוג שונה שמדגישה עדינות ויופי ויוצרת לוק עדכני בסטייל גבוה לפי כללי ההלכה. נכון, נדרשת אמנות כדי לייצר אופנה צנועה שתחמיא ללובשת ותיתן לה מראה רענן, צעיר ומטופח אבל יש מי שיודע לעשות זאת. קראו את הטיפים לבחירת הלבשה צנועה למראה מושלם. 

שמלה צנועה? העניקו תשומת לב לנתון הגובה

אחד מהכללים המנחים לבחירת שמלה מחמיאה הינו הקדשת שמלות ארוכות לנשים נמוכות יותר והתאמת שמלות עד אחריי הברכיים לנשים גבוהות.

לגבי עקבים: כן, גם גבוהות יכולות לנעול נעלי עקב אך מומלץ שלא להגזים אם אין ברצונן להיראות כמו תורן בחברת סירות מתנפחות.

הלבשה צנועה ומטשטשת

בבחירת שמלה צנועה יש להקפיד על התאמה למידות הגוף. כדי שלא להבליט את אזור האגן והירכיים יש להשתמש בבדים נושמים ואווריריים ובגזרות נשפכות.

לצורך טשטוש אזור הבטן ישנה המלצה לבחור בשמלות חלקות גזרה רופפת ללא חגורה הדוקה.

MODESTY IS BEAUTIFUL

אופנה צנועה הינה היכולת לשדר מראה רענן ומטופח באופן שמור ומכוסה. כיום, חנויות אופנה רבות מציעות אופנה צנועה בדגמים חדשניים בגזרות איכותיות ומדויקות. אופנה זו מיועדת לאישה המסורתית והדתית. אולם תתפלאו לשמוע שלא רק. כיום, גם נשים חילוניות רבות עם טען מעודן נהנות מהסגנון האצילי והחזות המוקפדת של האופנה הצנועה. צנוע זה יפה.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

דילוג לתוכן