הטרנדים החדשים בעולם האמנות

תוכן עניינים

כבר מההיסטוריה הקדומה פתחו הבתים הפרטיים דלת והכניסו דרכה אמירות של אומנות בצורת חפצים וגנון. הבית כבר מזמן אינו שטח פונקציונלי בו אנו ישנים ואוכלים הוא מעצב את היום שלנו ומהווה את החלל הכי משמעותי בחיינו אי לכך לא מפתיע שאנו רואים בו מוקד השקעה ליכולות היצירתיות שלנו. הכירו את הטרנדים החמים בעולם עיצוב הדיור. אומנות מבית.

תנו כבוד לטפטים

כחלק מהגישה המינמליסטית ניתן לפגוש שוב את הטפטים על הקירות והפעם בחזות מעודנת וחזרתית שמשלבת פשטות עם עיצוב בטעם מעולה. מקובל לתלות על הטפט תמונות בשחור לבן כשהלמה לצבעי הטפט. ניתן לשלב אמנות גם בהדפסת תמונות אהובות ומיגורן באופן מסוגנן.

בשבילי: כהה 

טרנד נוסף מעולם האמנות הוא יצירת קונטרסט דרמטי בין קיר הצבוע בגוון כהה מאוד לבין יצירת אמנות בצבעים בהירים. ניתן לתלות תמונות לבית בדמותן יצירות קלאסיות או מודרניות כאשר הגוון המואר שלהם יבלוט מאוד ברקע הכהה.

אמנות מעוררת השראה 

כחלק ממגמה של יצירת חלל אוטופי מציע טרנד חדשני זה בריחה קלה למחוזות רחוקים באמצעות תמונות ופוסטרים של נופים מרהיבים ואמנות מופשטת. סגנון עיצוב זה מוציא אותנו למסע כאשר בידינו הבחירה הקלה אם לשהות כרגע במקום אקזוטי, ביער או בחלל.

מכניסים את היופי לחללים אורבניים

סגנון האמנות החדשני מאפשר לתת נגיעות טעם וצבע הנובעים מהאופי שלכם ולהעניק חתימה אישית מרגשת לחלל גם בתחום עירוני הנדמה כחסר השראה.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את דעתכם:

בטוח תאהבו גם את:

מוצרי SAMSUNG החדשים כבר כאן

סמסונג היא חברת טלפונים מובילה כבר הרבה שנים, היא אחת החברות הכי מוכרות בעולם הסמרטפונים, והיא כה גדולה ורחבה ומחזיקה בידיה מאות מכשירי סלולר איכותיים

קרא עוד »

אודות Upto:

אפטו – פורטל תוכן ופנאי מוביל בתחומו. אנו מספקים תכנים חדשים מדי יום בתחומים הכי מעניינים והקטואלים בישראל! אתם מוזמנים ליהנות מהתוכן העשיר באתר בחינם לחלוטין

יצירת קשר

חדשים באתר!

דילוג לתוכן